Exchange Hong Kong - Reisverslagen van Jens van Kemenade - WaarBenJij.nu Exchange Hong Kong - Reisverslagen van Jens van Kemenade - WaarBenJij.nu

Exchange Hong Kong

In dit blog zal ik wanneer ik zin heb een verslag typen voor het thuisfront. Ik moet nog even afwachten of mijn rooster wordt zoals ik heb gepland, als dat zo is heb ik elke week 4,5 dag om te reizen dus kan ik het blog snel genoeg aanvullen.

Veel leesplezier!

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2014

Back in town

23 Januari 2014

Het vriendelijke St. Petersburg

21 Januari 2014

Living on the edge @Moscow

20 Januari 2014

Treinen, kaarten en Polina

18 Januari 2014

sochi, leven genietende kids en sightseeing
Jens

Na twee jaar in Tilburg te hebben gestudeerd, ga ik het voor 5 maanden in Hong Kong proberen. Althans, studeren wordt het misschien iets minder, maar des te meer wordt er ontdekt in Oost-Azië. Dit is natuurlijk ook veel interessanter voor jullie dus die verhalen zullen dan ook gedeeld worden via mijn blog. Ik wens jullie veel leesplezier en proberen de verhalen zo lang mogelijk te maken, zodat je er even zoet mee bent.

Actief sinds 23 Aug. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19562

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2013 - 26 Januari 2014

Exchange Hong Kong

Landen bezocht: